fbpx
Aktualności

Jaki wizerunek Wyspy Sobieszewskiej? Warsztaty dla mieszkańców

10 i 24 stycznia o godz. 13.00 w siedzibie Rady Dzielnicy Wyspa Sobieszewska na ul. Turystycznej 3 odbędą się warsztaty na temat kształtowania wizerunku Wyspy Sobieszewskiej. Wspólnie z Bartoszem Kotowiczem z agencji brandingowej ENGRAM, przyjrzymy się materiałom promocyjnym, jakie powstały o Wyspie, wybierzemy styl i sposób komunikacji marki Wyspa Sobieszewska dążąc do tego, by promować Wyspę spójnie, w jednolity sposób i konsekwentnie. 

Wyspa Sobieszewska ma być miejscem promowanym w kontekście niezwykłych walorów przyrody, jako lokalizacja przyjazna rodzinnemu wypoczynkowi, odskocznia od zatłoczonych kurortów. Te walory Wyspy Sobieszewskiej należy podkreślać, warto robić to wspólnie w podobny sposób. Tak, by osoby które spotykają się z komunikatem na temat tego niezwykłego miejsca w różnych źródłach, dzięki spójnej kolorystyce, kluczowych słowach i wartościach, wiedziały, że droga prowadzi je tylko do jednego celu – na Wyspę Sobieszewską.

Zapraszamy wszystkie osoby, którym bliska jest Wyspa Sobieszewska i spójna komunikacja na jej temat na dwa warsztaty, podczas których będziemy pracować nad spójną komunikacją.

Warsztaty są bezpłatne i odbędą się 10 i 24 stycznia (dwa spotkania są swoją kontynuacją) o godz. 13.00 w siedzibie Rady Dzielnicy Wyspa Sobieszewska przy ul. Turystycznej 3.

Osoba prowadząca:

Bartosz Kotowicz – Współzałożyciel i dyrektor zarządzający agencji brandingowej ENGRAM oraz marki Pan Wizualny. Twórca kreatywnej przestrzeni wielofunkcyjnej O TU_ w Gdańsku. Koordynator inicjatywy Brandingowy.pl. Strateg oraz fan marek. Interesują go zwłaszcza zagadnienia z zakresu brandingu korporacyjnego i marek B2B. Z zamiłowania również projektant komunikacji wizualnej oraz obserwator branży kreatywnej. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w warszawskiej agencji PR ProPagator (ProPagerGroup) oraz w Parlamencie Europejskim w Luksemburgu. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (Studia podyplomowe zarządzanie marką) oraz Uniwersytetu Gdańskiego. Prowadzi szkolenia, zajęcia ze studentami i udziela się na łamach branżowych magazynów. Ekspert ds.marki w Inkubatorze Starter oraz w projekcie100palców. Inicjator pierwszej edycji konferencji TEDxGdańsk.

Przeczytaj również:
Ten serwis wykorzystuje pliki cookies
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.
X
X